USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-I Uczeń posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-II Uczeń rozumie ze słuchu proste, typowe wypowiedzi (np. instrukcje, komunikaty, ogłoszenia, rozmowy) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-III Uczeń rozumie proste wypowiedzi pisemne (np. napisy informacyjne, listy, broszury, ulotki reklamowe, jadłospisy, ogłoszenia, rozkłady jazdy, instrukcje obsługi, proste artykuły prasowe i teksty narracyjne):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-IV Uczeń tworzy krótkie, proste, zrozumiałe, wypowiedzi ustne:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-V Uczeń tworzy krótkie, proste, zrozumiałe wypowiedzi pisemne (np. wiadomość, opis, notatka, ogłoszenie, zaproszenie, ankieta, pocztówka, e-mail, list prywatny, prosty list formalny):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-VI Uczeń reaguje ustnie w sposób zrozumiały, w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-VII Uczeń reaguje w formie prostego tekstu pisanego (np. e-mail, wiadomość, list prywatny i prosty list formalny) w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-VIII Uczeń przetwarza tekst ustnie lub pisemnie:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-IX Uczeń dokonuje samooceny (np. przy użyciu portfolio językowego) i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, zapamiętywanie nowych wyrazów, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym).
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-X Uczeń współdziała w grupie np. w lekcyjnych i pozalekcyjnych językowych pracach projektowych.
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0