USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-I Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-II Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-III Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi pisemne (np. listy, e-maile, SMS-y, kartki pocztowe, napisy, ulotki, jadłospisy, ogłoszenia, rozkłady jazdy, historyjki obrazkowe z tekstem, teksty narracyjne, wpisy na forach i blogach):
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-IV Uczeń tworzy bardzo krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi ustne:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-V Uczeń tworzy bardzo krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. notatkę, ogłoszenie, zaproszenie, życzenia, wiadomość, SMS, pocztówkę, e-mail, historyjkę, wpis na blogu):
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-VI Uczeń reaguje ustnie w typowych sytuacjach:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-VII Uczeń reaguje w formie bardzo prostego tekstu pisanego (np. wiadomość, SMS, e-mail, wpis na czacie/forum) w typowych sytuacjach:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-VIII Uczeń przetwarza bardzo prosty tekst ustnie lub pisemnie:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-IX Uczeń posiada:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-X Uczeń dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym).
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0