USPP
Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik | Nazwa |
---|---|
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-I | Uczeń posługuje się dość bogatym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-II | Uczeń rozumie wypowiedzi ustne o umiarkowanym stopniu złożoności (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia, instrukcje, relacje, wywiady, dyskusje, prelekcje), wypowiadane w naturalnym tempie, w standardowej odmianie języka: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-III | Uczeń rozumie wypowiedzi pisemne o umiarkowanym stopniu złożoności (np. listy, e-mail, SMS-y, kartki pocztowe, napisy, broszury, ulotki, jadłospisy, ogłoszenia, rozkłady jazdy, instrukcje, komiksy, artykuły, teksty narracyjne, recenzje, wywiady, wpisy na forach i blogach, teksty literackie): Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-IV | Uczeń tworzy proste, spójne i logiczne, w miarę płynne wypowiedzi ustne: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-V | Uczeń tworzy proste, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. notatkę, ogłoszenie, zaproszenie, życzenia, wiadomość, SMS, kartkę pocztową, e-mail, historyjkę, list prywatny, życiorys, CV, list motywacyjny, wpis na blogu): Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-VI | Uczeń reaguje ustnie w typowych, również w miarę złożonych sytuacjach: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-VII | Uczeń reaguje w formie prostego tekstu pisanego (np. wiadomość, SMS, list prywatny, formularz, e-mail, komentarz, wpis na czacie/forum) w typowych sytuacjach: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-VIII | Uczeń przetwarza tekst ustnie lub pisemnie: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-IX | Uczeń posiada: Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1P-X | Uczeń dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym). Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1P] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres podstawowy) - III.1.P, Wersje: 2.2 |