USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-I Uczeń posługuje się bogatym zasobem środków językowych (leksykalnych – w tym związków frazeologicznych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-II Uczeń rozumie różnorodne złożone wypowiedzi ustne wypowiadane w naturalnym tempie:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-III Uczeń rozumie różnorodne złożone wypowiedzi pisemne:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-IV Uczeń tworzy w miarę złożone, spójne i logiczne, płynne wypowiedzi ustne:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-V Uczeń tworzy w miarę złożone, bogate pod względem treści, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. e-mail, list prywatny, list formalny – w tym list motywacyjny, życiorys, CV, wpis na blogu, opowiadanie, recenzję, artykuł, rozprawkę):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-VI Uczeń reaguje ustnie w różnorodnych, również złożonych i nietypowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-VII Uczeń reaguje w formie w miarę złożonego tekstu pisanego w różnorodnych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-VIII Uczeń przetwarza tekst ustnie lub pisemnie:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-IX Uczeń posiada:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII1R-X Uczeń dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym).
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII1R] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (III etap, kontynuacja, zakres rozszerzony) - III.1.R, Wersje: 2.2