USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-I Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-II Uczeń rozumie proste wypowiedzi ustne (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia, instrukcje) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-III Uczeń rozumie proste wypowiedzi pisemne (np. listy, e-mail, SMS-y, kartki pocztowe, napisy, broszury, ulotki, jadłospisy, ogłoszenia, instrukcje, rozkłady jazdy, historyjki obrazkowe z tekstem, artykuły, teksty narracyjne, recenzje, wywiady, wpisy na forach i blogach, teksty literackie):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-IV Uczeń tworzy krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi ustne:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-V Uczeń tworzy krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. notatkę, ogłoszenie, zaproszenie, życzenia, wiadomość, SMS, kartkę pocztową, e-mail, historyjkę, list prywatny, wpis na blogu):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-VI Uczeń reaguje ustnie w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-VII Uczeń reaguje w formie prostego tekstu pisanego (np. wiadomość, SMS, krótki list prywatny, e-mail, wpis na czacie/forum) w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-VIII Uczeń przetwarza prosty tekst ustnie lub pisemnie:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-IX Uczeń posiada:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2
E3-LO-JOB-2.2-PPIII2-X Uczeń dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym).
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [PPIII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (III etap, kontynuacja) - III.2, Wersje: 2.2