USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-I Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-II Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-III Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi pisemne (np. listy, e-maile, SMS-y, kartki pocztowe, napisy, ulotki, jadłospisy, ogłoszenia, rozkłady jazdy, historyjki obrazkowe z tekstem, teksty narracyjne, wpisy na forach i blogach):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-IV Uczeń tworzy bardzo krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi ustne:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-V Uczeń tworzy bardzo krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. notatkę, ogłoszenie, zaproszenie, życzenia, wiadomość, SMS, kartkę pocztową, e-mail, historyjkę, wpis na blogu):
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-VI Uczeń reaguje ustnie w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-VII Uczeń reaguje w formie bardzo prostego tekstu pisanego (np. wiadomość, SMS, e-mail, wpis na czacie/forum) w typowych sytuacjach:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-VIII Uczeń przetwarza bardzo prosty tekst ustnie lub pisemnie:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-IX Uczeń posiada:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1
E3-BRANZI-JOB-2.0.1-PPIIIBS10-X Uczeń dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym).
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PPIIIBS10] Język obcy nowożytny (III etap, kontynuacja języka nauczanego jako pierwszy w SP) - III.BS1.0, Wersje: 2.0.1