USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-LO-INF-2.2-ZPODROZ-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów.
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [ZPODROZ] Zakres podstawowy i rozszerzony, Wersje: 2.2
E3-BRANZII-INF-2.2-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów. Uczeń:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZII] Branżowa szkoła II stopnia, Wersje: 2.2
E3-BRANZII-INF-2.2-POGIM-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów. Uczeń:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZII] Branżowa szkoła II stopnia, Zakres: [POGIM] Branżowa szkoła II stopnia, absolwenci dotychczasowego gimnazjum, Wersje: 2.2
E3-LO-INF-2.2-ZROZ-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów.
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [ZROZ] Zakres rozszerzony, Wersje: 2.2
E3-BRANZI-INF-2.0-I Bezpieczne posługiwanie się komputerem, jego oprogramowaniem i korzystanie z sieci komputerowej. Uczeń:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Wersje: 2.0
E2-PODST-INF-2.0-KLVIIVIII-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów. Uczeń:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [KLVIIVIII] Klasy VII i VIII, Wersje: 2.0
E2-PODST-INF-2.0-KLIVVI-I Rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów. Uczeń:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [KLIVVI] Klasy IV-VI, Wersje: 2.0
E3-BRANZII-INF-2.2-POGIM-II Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. Uczeń:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZII] Branżowa szkoła II stopnia, Zakres: [POGIM] Branżowa szkoła II stopnia, absolwenci dotychczasowego gimnazjum, Wersje: 2.2
E3-LO-INF-2.2-ZPODROZ-II Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych.
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [LO] Liceum ogólnokształcące, [TECH] Technikum, Zakres: [ZPODROZ] Zakres podstawowy i rozszerzony, Wersje: 2.2
E3-BRANZII-INF-2.2-II Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. Uczeń:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZII] Branżowa szkoła II stopnia, Wersje: 2.2