USPP Usługa Słownika Podstawy Programowej
Odnośnik Nazwa
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV1-I Uczeń posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV1] Język obcy nowożytny - poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę, Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-I Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII1DJ-I W zakresie wymagań szczegółowych określonych w dziale I–VIII: uczeń spełnia wymagania określone w podstawie programowej II.1.
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII1DJ] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (II etap, oddziały dwujęzyczne, klasy VII i VIII), Wersje: 2.0
E1-POCZ-JOB-2.0-1 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych dotyczących jego samego i jego najbliższego otoczenia, umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E1] Etap 1, Szkoła: [POCZ] Szkoła podstawowa, kl.1-3, Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2DJ-I Uczeń spełnia wymagania określone w podstawie programowej II.2.
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2DJ] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi (II etap , oddziały dwujęzyczne, klasy VII i VIII), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII1-I Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII1] Język obcy nowożytny - PP wersja II.1, Wersje: 2.0
E3-BRANZI-JOB-2.0-PIV0-I Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:
Poziom: [E3] Etap 3, Szkoła: [BRANZI] Branżowa szkoła I stopnia, Zakres: [PIV0] Język obcy nowożytny - poziom IV.0 - dla początkujących, Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII1-II Uczeń rozumie proste wypowiedzi ustne (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia, instrukcje) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII1] Język obcy nowożytny - PP wersja II.1, Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII2-II Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne (np. rozmowy, wiadomości, komunikaty, ogłoszenia) artykułowane wyraźnie, w standardowej odmianie języka:
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII2] Język obcy nowożytny nauczany jako drugi - PP wersja II.2 (II etap, klasy VII i VIII)), Wersje: 2.0
E2-PODST-JOB-2.0-PPII1DJ-II W zakresie wymagania określonego w dziale IX: uczeń spełnia wymagania określone w podstawie programowej II.1. W szczególności – w odniesieniu do kultury krajów obszaru nauczanego języka – posiada podstawową wiedzę dotyczącą m.in. ich literatury, historii, geografii.
Poziom: [E2] Etap 2, Szkoła: [PODST] Szkoła podstawowa, kl.4-8, Zakres: [PPII1DJ] Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy (II etap, oddziały dwujęzyczne, klasy VII i VIII), Wersje: 2.0